BLOG
Cikkek, írások
Egészségügyi szakemberek számára
Hogyan szerezzen több pácienst fogászati rendelőjébe?
Minden fogorvos azt szeretné, hogy a meglévő hűséges páciensei mellé újabbak is érkezzenek...
Miért jár jól praxisa egy egészségügyi marketing ügynökséggel?
A marketing egy tudományág, melynek összetett világa sok kihívással jár egy-egy orvos számára. Túl...
Milyen a jó egészségügyi weboldal?
Az egészségügyi szektorban a bizalom építése a páciens és az orvosok között elengedhetetlen. Mi...
Miért írjon egy orvos blogot?
z adottzAvagy miért fontos a magánrendelőnk számára a tartalommarketing? ...
Hogyan támogatja a közösségi média az egészségügyi marketinget? – 2. rész: az Instagram
A közösségi média minden cég számára fontos, és ez fokozottan vonatkozik a magánrendelőkre! Az...
Hogyan támogatja a közösségi média az egészségügyi marketinget? – 1. rész: a Facebook
A közösségi média felületek jelentősége az utóbbi időben megnőtt, ezért szinte elvárás, hogy mindenki fent legyen a közösségi hálón. A social felületeken lévő márkaismerettől is függ, hogy mely orvosok tudnak több pácienst szerezni az online térben. Használja ki megfelelően a közösségi médiát, hogy bizalmat építsen pácienseivel és minél több újra tegyen szert! Az egészségügyi marketing szempontjából elengedhetetlen a közösségi felületek használata! Milyen elvárásoknak kell megfelelnünk? Hogyan és mit posztoljunk az egyes felületeken? Blogbejegyzésünkből minden kiderül!
A „tökéletes fogorvos” nyomában.
Mindenki ugyanazt a fogorvost keresi: a tökéleteset. Összeszedtünk 9 online marketing szempontot, amelyek segítségével leendő pácienseink szemében erősíthetjük, hogy a mi fogászati rendelőnk az ideális választás számukra!
Hogyan tartsuk meg pácienseinket és hogyan szerezzünk újakat?
Mindennek az alapja az elsőosztályú egészségügyi ellátás. Ekkor elégedett és hűséges pácienseket tudhatunk magunkénak. De a digitális korban nem csupán ebből áll a páciensek megtartásának kérdésköre. Az új eszközökkel felmérhetjük pácienseink elégedettségét, és ezek a visszajelzések segíthetnek magánrendelőnk tovább fejlesztésében, szolgáltatásaink tökéletesítésében. És meglévő pácienseink mellett megannyi új szerzésének a lehetősége kecsegtet bennünket. Hogyan kezdjük hozzá az online jelenlétünk megreformálásának? Mostani blogbejegyzésünkben erre keressük a választ.
A SEO-barát egészségügyi weboldal titka
A Google a jó barátunk, ha kereséséről van szó! Nincs ez másként a páciensek esetében sem! Ők is ott keresnek először, hogy rátaláljanak magánrendelőnkre! Ezért különösen fontos, hogy egészségügyi weboldalunk rendben legyen keresőoptimalizálás szempontjából és a Google a találati lista elején tegye elérhetővé szolgáltatásainkat. Hogyan? Mostani blogbejegyzésünkben erre keressük a választ.