BLOG

Cikkek, írások
Egészségügyi szakemberek számára

Hogyan támogatja a közösségi média az egészségügyi marketinget? – 1. rész: a Facebook

Hogyan támogatja a közösségi média az egészségügyi marketinget? – 1. rész: a Facebook

A közösségi média felületek jelentősége az utóbbi időben megnőtt, ezért szinte elvárás, hogy mindenki fent legyen a közösségi hálón. A social felületeken lévő márkaismerettől is függ, hogy mely orvosok tudnak több pácienst szerezni az online térben. Használja ki megfelelően a közösségi médiát, hogy bizalmat építsen pácienseivel és minél több újra tegyen szert! Az egészségügyi marketing szempontjából elengedhetetlen a közösségi felületek használata! Milyen elvárásoknak kell megfelelnünk? Hogyan és mit posztoljunk az egyes felületeken? Blogbejegyzésünkből minden kiderül!

bővebben
Hogyan tartsuk meg pácienseinket és hogyan szerezzünk újakat?

Hogyan tartsuk meg pácienseinket és hogyan szerezzünk újakat?

Mindennek az alapja az elsőosztályú egészségügyi ellátás. Ekkor elégedett és hűséges pácienseket tudhatunk magunkénak. De a digitális korban nem csupán ebből áll a páciensek megtartásának kérdésköre. Az új eszközökkel felmérhetjük pácienseink elégedettségét, és ezek a visszajelzések segíthetnek magánrendelőnk tovább fejlesztésében, szolgáltatásaink tökéletesítésében. És meglévő pácienseink mellett megannyi új szerzésének a lehetősége kecsegtet bennünket. Hogyan kezdjük hozzá az online jelenlétünk megreformálásának? Mostani blogbejegyzésünkben erre keressük a választ.

bővebben
A SEO-barát egészségügyi weboldal titka

A SEO-barát egészségügyi weboldal titka

A Google a jó barátunk, ha kereséséről van szó! Nincs ez másként a páciensek esetében sem! Ők is ott keresnek először, hogy rátaláljanak magánrendelőnkre! Ezért különösen fontos, hogy egészségügyi weboldalunk rendben legyen keresőoptimalizálás szempontjából és a Google a találati lista elején tegye elérhetővé szolgáltatásainkat. Hogyan? Mostani blogbejegyzésünkben erre keressük a választ.

bővebben