A közösségi média minden cég számára fontos, és ez fokozottan vonatkozik a magánrendelőkre! Az egészségügy központjában az ember áll, éppen ezért tisztában kell lennünk vele, hogy mit szeretnének, mi motiválja őket. Ezáltal az érdeklődési köreikhez igazíthatjuk egészségügyi kommunikációnkat! A közösségi média egy olyan felületet kínál, ahol közvetlenül megszólíthatjuk leendő és jelenlegi pácienseinket. Előző blogcikkünkben a Facebook előnyeit mutattuk be bővebben. Az egészségügyi marketing során emellett érdemes hangsúly fektetnünk Instagram jelenlétünkre is! Hogyan? Mostani blogbejegyzésünkben erre keressük a választ.
Instagram marketing az egészségügyben is!
A Facebook mellett az Instagram az egyik legnépszerűbb közösségi hálózat. Vizuális platformként kitűnő terepként szolgál az orvosi rendelők számára, hogy új páciensekre tegyenek szert. Ebben a kulcs az aktivitás fenntartása, de emellett számos egyéb trükk is segítségünkre van. Melyek ezek?
Instagram egészségügyi marketing
- Hosszabb leírások. A gyönyörű, figyelemfelkeltő képek és videók mellett a kísérőszövegről se feledkezzünk meg! Osszunk meg hasznos tippeket, trükköket!
- Sztorik rendszeres posztolása. A sztorikkal több hűséges követőt szerezhetünk Instagram fiókunknak.
- Tegyünk fel kérdést a sztoriknál! Ezzel beindítjuk a kommunikációt a páciensek között és köztünk.
- Meséljünk a praxisunk létrejöttéről. Bizalmat erősítünk és nagyobb aktivitást válthatunk ki követőinkből.
- Használjunk releváns hashtageket! Mindenképp magyar nyelvű hashtagek legyenek, melyek praxisunkhoz köthetők. Érdemes a posztolás előtt egy hashtag kutatást elvégezni, hogy melyek azok a kulcsszavak, melyek hashtagként megjelölve több emberhez juttatják el a posztokat. A hashtagek csak és kizárólag magyar szavak lehetnek, hiszen az angol szavak nem hoznak releváns látogatókat az oldalra. A hashtageket mindig 3 egymás alatti pont után a posztba illesztjük bele.
- Szép képeket, videókat használjunk. Hasonló stratégiát kell követni, mint a Facebook esetében, annyi különbséggel, hogy itt linkeket nem tudunk úgy megosztani, hogy kattinthatók legyenek. Egyedül a BIO-ban elhelyezett linkekre tudnak kattintani a látogatókat, a posztok linkjeire nem.
Hirdetéssel támogassuk közösségi média jelenlétünket az egészségügyi marketing során is!
Márka kialakítása hirdetéssel! Dinamikus marketing stratégiát kell kialakítanunk, mely a webhely népszerűsítésével is összefügg! Ehhez pedig elengedhetetlen a célzott hirdetések használata! A jó hirdetés, célzott reklám kulcsa a pontos célzás, klassz grafika és a mögötte lévő értékes üzenet.
A hirdetések hatékonyságát analitikai eszközökkel követhetjük! Ezek a jövőben segítenek megfontolt döntéseket hozni, mely által egyre hatékonyabbak leszünk!
Jusson ideje pácienseire, válassza egészségügyi marketingre specializálódott ügynökségünket!
Legyen tele idén a naptárja új páciensekkel! Ha segítségre szorul a marketing területén, keressen minket bátran elérhetőségeink bármelyikén!