A marketing egy tudományág, melynek összetett világa sok kihívással jár egy-egy orvos számára. Túl sok opció közül válogathat, melyet csak szakemberek segítségével tud igazán megismerni. A különböző módszerek kiismerése és elsajátítása időigényes feladat, melyre általában nincs ideje, hiszen a páciensek az elsődlegesek a praxis során. Amennyiben egy tapasztalt orvosi marketing ügynökségre bízza a feladatot, nem csupán a marketing stratégiát tökéletesítik, hanem új páciensek szerzésében is aktívan segítenek. Hogyan? Mostani blogbejegyzésünkben erre keressük a választ.
Tudják, miben más egy magánorvosi rendelő marketingje
Nem marketingeszközökben, hanem marketing stratégiában gondolkodnak, így már a legelején pontosan látják, hogy mit szeretnének véghez vinni az adott évben. Egy egészségügyre specializálódott marketingszakember tudja, hogy ezen a területen speciális marketingstratégiára van szükség. Kellő tapasztalattal, és rálátással az egészségügyi piacra, segítenek felvenni a harcot a konkurenciával.
Egykézben ellátják a teljes marketingtevékenységet
A közösen átbeszélt és megtervezett marketingstratégia összeállítása után nyugodtan rájuk bízhatjuk az online és offline hirdetéséket egyaránt. Kezelik a Google cégemet és a közösségi médiát, heti rendszerességgel készítenek organikus posztokat, blogcikkeket, elkészítik az arculattervezést, grafikai tervezést, és a nyomdai kivitelezést egyaránt.
Együtt gondolkodnak az ügyféllel, vagy akár „helyette” is
A blogbejegyzések, posztok és hirdetések elkészítése során kellő alapossággal kutatják fel a praxis szakterületének megfelelő legfrissebb nemzetközi témákat, információkat. Az általuk írt blogok, posztok szövege olvasmányos, a laikusok számára is fogyasztható.
Egészségügyi weboldalt készítenek
Mobilbarát, reszponzív, letisztult egészségügyi weboldalt készítenek, amely teljes mértékben felhasználóbarát. A dizájn elemeken túl a SEO elemek meglétére is nagy hangsúlyt fektetnek. A honlap gyorsasága és átláthatósága is elsődleges számukra.
Releváns szakmai tapasztalattal rendelkeznek
Fontos, hogy az ügynökségnek legyen tapasztalata más egészégügyi cégekkel, ismerjék az egészégügyi marketing sajátosságait, és az esetleges problémákra egyedi megoldást találjanak az adott praxis számára.
Felhívják a figyelmet a pozitív értékelések jelentőségére
Mind a Facebook, mind a Google cégem kihagyhatatlan lehetőség a pozitív vélemények gyűjtésére, amit semmiképp nem szabad figyelmen kívül hagyni. Egy jó egészégügyi marketinges felhívja erre a figyelmet, és arra ösztönzi a rendelőt, hogy kérjen a páciensektől minél több véleményt. A pozitív visszajelzések bizalomépítők és a Google rangsorolásánál is számítanak a helyi találatok szempontjából. Természetesen éppilyen fontos az esetleges negatív vélemények megfelelő kezelése is.
Jusson ideje pácienseire, válassza egészségügyi marketingre specializálódott ügynökségünket!
Legyen tele idén a naptárja új páciensekkel! Ha segítségre szorul a marketing területén, keressen minket bátran elérhetőségeink bármelyikén!