Az egészségügyi szektorban a bizalom építése a páciens és az orvosok között elengedhetetlen. Mi kell ahhoz, megbízzanak bennünk leendő betegeink? Megfelelő kommunikáció a páciensekkel nem csak offline, de online téren is! Ennek pedig elengedhetetlen felülete egy weboldal! Milyen legyen egy jó egészségügyi weboldal, mely a bizalom építés elsődleges eszköze lesz online téren? Mostani blogbejegyzésünkben erre keressük a választ!
Verseny a páciensekért: egészségügyi weboldal segítségével!
A páciensek kegyeiért eddig is hatalmas verseny folyt, de a 2021-ben bevezetett egészségügyi változások ezt a versenyt tovább fokozták a magánrendelők esetében. Ezért még inkább fontos az online jelenlét. Hiszen aki nincs jelen 2021-ben a világhálón, az nem is létezik. Induljunk előnyből: építsünk fel tudatosan egy olyan weboldalt, mely bizalmat keltő és informatív egyaránt.
A weboldal az az „előszoba”, ahova szinte minden új páciense belép, mielőtt bejelentkezik a rendelőjébe. Bár mondhatja azt, hogy Önnek nincs rá szüksége, hisz a betegei ajánlásra érkeznek, de a honlapot valószínűleg ebben az esetben is felkeresik. Márpedig a személyes ismeretség előtt mi más keltene bizalmat az Önhöz érkező betegekben, mint egy látványos, jól megtervezett, informatív weboldal?
Mik a jellemzői egy profin felépített, egyedi egészségügyi weboldalnak?
Mindenekelőtt mobilbarát, reszponzív, okostelefonra optimalizált weboldalt kell létrehoznunk, amely gyorsan betöltődik. Azaz mind a számítógépen, mind a tableten, mind pedig az okostelefonon tökéletesen működik és gyorsan kezelhető. Hiszen a páciensek minél előbb szeretnének információhoz jutni rendelőnkről. Egy oldal betöltődésére legfeljebb 2 másodpercet várnak az emberek. 10 másodperc várakozás után biztos, hogy elhagyják az adott oldalt. Számos eszköz segíti manapság a weboldalak gyorsaságát: képek kicsinyítése és tömörítése például.
A felhasználóbarát felület elengedhetetlen az orvosi honlapok esetében. A pácienseknek át kell látniuk a weboldalt, hogy egyszerűen tudják kezelni. Ezért letisztult menüstruktúrára van szükség, mely egyből átlátható. Fontos, hogy könnyedén megtalálják betegeink a pontos címet, telefonszámot és egy kattintással üzenetet tudjanak nekünk küldeni.
Keresőoptimalizálás? SEO? Kulcsszavak? Akár már ismerősen is csenghetnek a kifejezések! A kulcsszavak azok, amelyekre pácienseink keresnek a keresőmotorokban, például a Google-ben. Természetesen minél előrébb dobja fel az adott szóra weboldalunkat a kereső, annál valószínűbb, hogy az emberek a mi weboldalunkra kattintanak majd. Éppen ezért kulcsszó alapú, informatív tartalmakkal kell megtölteni weboldalunkat. Amennyiben a témáról részletesen olvasna, olvassa el erről szóló blogbejegyzésünket. És a blogbejegyzések rendszeres írását se hanyagoljuk el! Miért fontos a blogolás egy magánrendelő számára? Olvassa el erről szóló blogbejegyzésünket!
Akkor jó egy weboldal, ha egyedileg van megírva? A válasz NEM! Az egyedileg kódolt megoldalaknak is megvan a maga szerepköre. De a magánrendelők számára sokkal egyszerűbb és kifizetődőbb a WordPress keretrendszer használata! A Praxismarketing csapata örömmel felépíti magánrendelője részére a gyors, reszponzív, letisztult dizájnelemekkel rendelkező weboldalt a méltán népszerű Divi sablon használatával! Kattintson, és készítse el velünk egészségügyi weboldalát!
Ezután csupán a kezelőfelülettel kell megismerkednie. A WordPress adminisztrációs felületének használatába könnyedén bele lehet tanulni, és egy megbízható weboldalt tudhatunk majd magunknak. Arról nem is beszélve, hogy a beépített marketing eszközök segítségével könnyedén tölthetjük fel blogcikkeinket.
Melyek a nélkülözhetetlen elemei az egészségügyi weboldalnak?
Ha már tudjuk, hogy milyen legyen a weboldalunk, már csak az a kérdés, hogy mit tartalmazzon. Melyek az elengedhetetlen elemek?
- Online időpontfoglaló rendszer: Hiszen nem mindenki szeret telefonálni, arról nem is beszélve, hogy csak munkaidőben lehet telefonálni.
- Részletes bemutatkozás: A bizalomkeltés legfontosabb eszköze!
- Saját képek: Ezáltal megismerheti a leendő páciens rendelőnket, munkatársainkat és a korszerű eszközöket egyaránt.
- Páciensek véleménye: Az orvosi szakértelmet és a szolgáltatás magas színvonalát, netán a modern környezetet érdemes hangsúlyozni.
- Elérhetőségek és megközelíthetőség: Rendelő címe, telefonszáma, e-mail címe mindenképp legyen feltüntetve!
- Informatív tartalom: Mindig a beteg az első, az ő igényeit tartsuk szem előtt és ez alapján tervezzünk. Vonzó, informatív tartalmat hozzunk létre, mely választ ad felmerülő kérdéseire.
Jusson ideje pácienseire, válassza egészségügyi marketingre specializálódott ügynökségünket!
Legyen tele idén a naptárja új páciensekkel! Ha segítségre szorul a marketing területén, keressen minket bátran elérhetőségeink bármelyikén!