Marketing állapotfelmérés
magánpraxisok számára
Marketing állapotfelmérés
helyzetelemzés
Ha úgy érzi, hogy rendelőjének szüksége lenne profi marketingmenedzsmentre, vagy meglévő marketingje nem úgy teljesít, ahogy elvárná, esetleg most jutott el oda, hogy – részben vagy egészben – szívesen kiszervezné és szakértőkre bízná praxisa online kommunikációját, jelentkezzen marketing állapotfelmérésre!
Kivizsgáljuk a problémát és/vagy együtt megtaláljuk a legcélravezetőbb kezelési módot!
Miben tudunk segíteni Önnek és rendelőjének?
- Induló és már működő praxisok menedzselésében, fellendítésében,
- a páciensforgalom növelésében,
- image és brandépítésben,
- komplett marketingstratégia elkészítésében,
- online marketingkonzultációban és tanácsadásban,
- weboldal készítésben (keresőoptimalizált tartalommal, grafikával), valamint a meglévő weboldal frissítésében, aktualizálásában,
- tartalommarketing kezelésében, szövegírásban, grafikában (blogcikkek írása, social media felületek (Facebook, Instagram oldalak) kezelése, landing oldalak készítése),
- hirdetéskezelésben (Google Ads, Facebook Ads),
- keresőoptimailzálásban (SEO elemzés, kulcsszókutatás),
- online és offline kampányok megtervezésében, kivitelezésében és lebonyolításában,
- nyomtatott anyagok elkészítésében (névjegy, prospektus, szórólap stb.).
Hogy zajlik a Praxismarketing „marketing szűrővizsgálata”?
1. Időpontfoglalás
Első lépésben kérjen visszahívást a lenti űrlapon. Kollégánk 1 munkanapon belül visszahívja Önt, és egyeztetünk időpontot egy 1 órás videós konzultációra. Amennyiben kényelmesebb, hívja a +36-70/397-6755-ös számot. Arra kérjük, hogy röviden mutassa be, hol akadt el a rendelőjének marketingtevékenységében, milyen problémá(k)ra keres megoldást.
A leggyakrabban a Google Meet szolgáltatást használjuk. A videós beszélgetés számára készül egy egyedi link, amelyet előre elküldünk. Ennek használata nem igényel különösebb felkészülést.
2. Marketing Anamnézis
Hogy jobban megismerjük rendelőjét, a videós konzultáció előtt, a kapott információkat értékeljük, illetve átnézzük a rendelő online jelenlétét stratégiai és kommunikációs szempontból. Megnézzük a rendelő weboldalát, social media csatornáit, feliratkozunk a hírlevelére, megnézzük a videóit, az elérhető véleményeket stb.
A „szűrővizsgálat” után már kialakult képünk lesz arról, hogy marketingszempontból milyen „egészségügyi állapotban” van a rendelője. Melyek az erősségek és a gyengeségek, illetve milyen megoldási lehetőségek vannak, amelyekkel még jobbá tehetjük a rendelő marketingtevékenységét.
3. Konzultáció
Pontban a megbeszélt időben elindul a megbeszélés, amelyen ketten veszünk részt a Praxismarketing csapatából (Jutasi Adrienn és Erhardt Róbert). Elsőként megkérjük, hogy mutassa be kicsit bővebben is a rendelőjét, hogy hol tart most a marketingtevékenysége, milyen marketingeszközöket használnak, milyen kihívásokkal küzdenek, mit szeretnének elérni. A beszélgetés során elhangzott információk birtokában rendszerint felmerülnek további kérdések is, amelyeket szintén átveszünk.
Ezután bemutatjuk az adott probléma megoldására összeállított javaslatunkat, vagy a kívánt marketingcélhoz vezető stratégiát érthető formában, hogy – amennyiben van rá kapacitásuk – akár házon belül is megvalósíthassák a szükséges lépéseket.
4. Kezelési terv
Opcionálisan választhatja, hogy a felvázolt stratégiát írásban is átadjuk.
+1
Amennyiben úgy dönt, hogy a stratégia megvalósítását egészségügyi marketingre specializálódott csapatunkra bízná, akkor az átadott kezelési terv kivitelezésére árajánlatot adunk. Megrendelést követően el is kezdjük annak végrehajtását, hogy hónapról-hónapra fejlődést érjünk el.
Jelentkezzen egészségügyi marketing konzultációra!
Töltse ki az űrlapot! A kívánt időpontban visszahívjuk és meg tudjuk beszélni, milyen kérdésekben van szüksége segítségre!
Vagy kérje Marketing állapotfelmérés szolgáltatásunkat, amely során megkeressük azokat a pontokat, ahol új lendületet adhatunk magánrendelője, egészségügyi vállalkozása marketingjének. A konzultáció végére egy komplett marketingstratégia lesz a kezében, amely mentén el lehet indulni a fejlődés útján.
Kereshet minket elérhetőségeink egyikén!